A Microsoft első Nokia-reklámja ugyanolyan béna, mint a Microsoft meg a Nokia

baleset
2014 április 28., 10:47
comments 37

Ha jól értem, akkor az a lényeg, hogy ha Microsoft-logóval árult Nokia-terméket dugsz a füledbe, akkor attól a pillanattól kezdve az egész világot fekete-fehérben látod, kivéve a piros pulóveres, szemüveges nőket. A világ mindeközben egzaltált paprikajancsiként tekint rád, és megvan rólad a véleménye. Gondolkozz el, megéri?

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.