Azoknak, akik emlékeznék még a "Magyarország erősödik" hirdetésekre: több mint 500 milliónkat költötték rá

POLITIKA
2015 március 18., 17:00
comments 68

Parlamenti írásos kérdést tettek fel Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettesnek a "Magyarország erősödik!" kormányzati reklámkampánnyal kapcsolatban, ő pedig válaszolt.

fb2

A válaszból kiderül:

Tavaly december 17. és idén január 31. között futottak a hirdetése (Semjén szavaival: a "tájékoztatási sorozat")

Huszonötmillióból tervezték őket kreatívszakmailag.

474 millió volt a médiavásárlások bruttó költsége. Ezen belül:

Internet: 23,6 millió + áfa

Tévé: 100, 8 millió + áfa

Sajtó: 173,4 millió + áfa

Rádió: 76,3 millió + áfa

Óriásplakát: nem is volt ilyen.

Semjén szerint egyébként "a tájékoztatási sorozat során felhasznált tényszerű információk nem bizonyítanak mást csak azt, amit a Kormány 2010 óta állít: összefogással, kemény munkával és lelkiismeretes hozzáállással Magyarország sikeres lehet".

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.