Két svéd, ha összefog!

hirdetés
2015 augusztus 14., 09:29
comments 29
ad

Az megvan, hogy ezt a számot a Volvo Cars ajánlotta Aviciinek feldolgozásra? Ezzel indult útjára közöttük egy kreatív együttműködés, a Volvo Cars új márkakampánya. A klippben Avicii családja és barátai is szerepelnek, aki egy pörgős időszak után tért haza, Svédországba. A zenei klip, amelyben az új XC90 is megjelenik, újabb fontos lépés a Volvo Cars márkaátalakulási folyamatában, és jól érzékelteti azt a merőben új irányt, amelybe a svéd luxusautó-gyártó elmozdulni kíván.

Ne feledd, pénteken a Szigeten lép fel Avicii !!444!!!

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.