Úgy tudjuk, szerda délután a XI. kerületben, a Gárdonyi térnél kiesett a Modulo típusú midi busz próbajáratának egyik kereke, és eltalált egy gyalogost, aki megsérült.
Ezeket a járműveket 1,3 milliárd forintos állami támogatásból a Mészáros Csaba tulajdonában álló Evopro fejlesztette ki. A főváros darabonként 174 millió forintért vásárolta ezeket a midibuszokat (tehát a szólóknál is kisebb buszokat). Csak összehasonlításképpen, a februárban sikeresen lezárt, majd váratlanul visszavont busztenderen a BKV 85 millió forintért vásárolt volna csuklós Solaris buszokat.
Az alacsony padlós buszokat a Belvárosba, a Margitszigetre és a budai hegyvidékre szánja a BKV. A tervek szerint május 15-ig helyezik forgalomba őket.
Sajtótájékoztatón mutatták be– Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter, Dr. Dabóczi Kálmán, BKK Zrt. vezérigazgató, Bolla...
Posted by BKK - Budapesti Közlekedési Központ on Monday, March 9, 2015
Az Evopro buszainak forgalomba állítását Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter is támogatta, decemberben arról beszélt, hogy ezekkel új korszak nyílik a főváros közösségi közlekedésében, amelynek nyertesei a budapestiek, a magyar ipar és a buszgyártás.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.