Beperli a TV2-t a hvg-s újságírónak nézett Gergely Zsófia a képeivel illusztrált lejáratóriport miatt

Novemberben a hvg.hu megírta, hogy Várhegyi Attila, a kormánypárti média egyik kulcsembere infarktus kapott. Ez nem tetszett az újabban szintén kormánypárti hangot fújó TV2-nek, ezért néhány nappal később a Tényekben megjelent egy riport a cikket író Gergely Zsófiáról, amiben azt taglalták, a viselkedése etikátlan, valakinek az agyvérzését megírni személyes adattal való visszaélésnek számít.

Csakhogy a riportban végig egy másik Gergely Zsófia képét mutogatták, akinek köze sincs az ügyhöz, civil szférában dolgozik. Az óriási égésnek hamar híre ment, a riportot gyorsan le is szedték a Tények oldaláról, a 24.hu szerencsére időben lementette.

A csatorna Facebookon elnézést kért, a riportot készítő munkatársukat azóta kirúgták, de a képeken szereplő Gergely Zsófiát a csatorna azóta sem kereste meg bocsánatkéréssel. Ez is kiderül a HVG interjújából, amit a "személyes adatokkal visszaélő" Gergely Zsófia készített a névrokonával.

A civil szférában dolgozó Gergely Zsófia túltette magát a történteken, de azt tervezi, pert indít a csatorna ellen személyiségi jogai megsértése miatt.

„Sokat gondolkodtam rajta, például mert nem szeretném, ha rám sütnék, hogy a pénz miatt indítok pert. De végül úgy döntöttem, hogy igen, már fel is kértem egy ügyvédet. Mert mélységesen felháborító az, hogy ezt így meg lehetett tenni”

– mondta Gergely Zsófia Gergely Zsófiának.

További cikkeink
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;