Simicska-közeli cég 150 millióért kommunikálhatja a nemzeti útdíjfizetéssel kapcsolatos nélkülözhetetlen tudnivalókat

POLITIKA
2014 július 02., 13:46
comments 7

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. által, az idei médiavásárlási és médiatervezési szolgáltatásokra kiírt, hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte. Az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A tender keretösszege nettó 150 millió forint.

A nyertes feladata a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. feladatainak ellátásához szükséges kreatív és médiastratégia kialakítása, kreatív tervezés és gyártás, továbbá médiatervezés és médiavásárlás, valamint a kapcsolódó ügynökségi szolgáltatások ellátása.

Feladat még a HU-GO elektronikus díjszedési rendszer fejlesztéseinek ismertetése: az aktuális változások és eredmények megmutatása a célközönség számára.

Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes, az értékelésnél az ár és a mintafeladat kidolgozása azonos súllyal esett latba. A másik ajánlattevő a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. volt.

Tavaly is ők nyertek amúgy az Állami Autópálya Kezelő meghívásos tenderén, akkor 377 millió forintért végezhették ezt a nagyszerű munkát.

A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó I.M.G. Inter Media Group Kft. sok állami vállalat mellett a kormány kedvenc hirdetésszervező cége is. (via MTI)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére a közelmúltban a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg felületeinken. Ebben közösségként együttes a felelősségünk, a mienk kiemelt. Amíg újragondoljuk a teendőinket, nem minden cikkünk alatt lehet kommentelni. Egyszersmind kérjük és köszönjük, ha nem csak szabályzatunk betűjének, de a szellemének betartása felett is segítetek őrködni.

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt