Az is gyanús, hogy a Napi gazdaság szivárogtatott

Az egész kitiltás ügyről először a kormányközeli Századvég tulajdonában lévő Napi Gazdaság írt. Ez Vadai szerint azért is gyanús, mert az USA hasonló ügyekben nem csak az érintettek személyét titkolja, hanem az eljárást is. Éppen ezért gyanús, hogyan jutott a kormányközeli újság a infó birtokába. Vadai azt mondja, hogy az USA-t hibáztató magyar politika is hibás.

"Lássuk be, hogy a magyar-amerikai kapcsolatok mélyponton vannak. Ennek az ügynek messzemenő következényei lesznek a magyar-amerikai együttműködésre nézve gazdasági és védelmi szempontból is. Ez nem jobb és baloldal, hanem a magyar nép ügye."