Az amerikai közszolgálati tévé helyett az orosz propagandaadó jött be

Furcsa élményben lehetett részük azoknak, akik amerikai idő szerint csütörtök délután az amerikai törvényhozás munkáját a nap 24 órájában nyomon követő közszolgálati csatorna, a C-Span online feedjére kapcsoltak. Az amerikai adó helyett az orosz állami propagandatévé, az RT adása jött be.

A C-Span közleménye szerint vizsgálják az esetet, és igyekeznek a hiba kijavításán.

"Az RT az egyik adó, aminek a műsorát rendszeresen monitorozzuk. Munkahipotézisünk szerint egy belső csatornázási probléma miatt került adásba a műsoruk" - írták közleményükben, megjegyezve, hogy ha netán a vizsgálatok alapján módosulna ez az álláspont, arról tájékoztatni fogják a nézőiket. A vizsgálatok eredményét pár hét múlvára ígérik. (Via C-Span, MTI)

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;