Kanyarban előzve taszította le a Lidl a Tescót

augusztus 4., szerda 7:03

Hivatalosan is a Lidl-be járunk a legtöbbet vásárolni, ugyanis tavalyi évben Lidl lett a külföldi kézben lévő magyar boltláncok listavezetője, ezzel letaszítva a trónról a korábbi listavezetőt, a Tescót.

A Lidlnek a tavalyi évben 21 százalékkal növekedett a belföldi forgalma, ami azt jelenti, hogy 2020 márciusától 2021 februárig nettó 667 milliárd forint volt a bevételük. A lista második helyén a Spar áll, akik a tavalyi évben 10 százalékkal tudták növelni a forgalmukat, és 630 milliárdot kerestek. A korábbi csúcstartó Tesco viszont lecsúszott a harmadik helyre, a forgalma nemhogy nem növekedett, de két százalékkal visszaesett, 588 milliárd volt a bevételük.

Ezt követi az Auchan 356 milliárdos bevétellel és 7 százalékos forgalomnövekedéssel, majd a Penny 307 milliárddal és 14 százalékos növekedéssel, utána pedig az Aldi 292 milliárdos bevétellel és jelentős, 19 százalékos forgalomnövekedéssel. (napi.hu)