Helyreigazítás

helyreigazítás
2021 november 29., 14:47
comments 5

A „Most, hogy a NER a nevére vette az Indexet, hallgassuk meg újra, a kormánymédia szerint kinek nem állt érdekében szétverni a lapot” című cikkünkben azt a valós tényt, hogy az Indamedia Network Zrt. – gyakorolva opciós jogát – megszerezte az Index.hu Zrt. részvényeit a Magyar Fejlődésért Alapítványtól, abban a hamis színben tüntettük fel, hogy Bodolai László átengedte a kiadó részvényeit az Indamedia csoportnak. A valóság azonban az, hogy Bodolai László az opciós jog érvényesítésében nem működött közre.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt