Hatmilliárd forintot költhet az MNB új ügynöksége

media
2013 november 13., 10:14

A Magyar Nemzeti Bank tenderén jövőre általános kommunikációs és a Növekedési Hitelprogramot népszerűsítő tevékenységre hatmilliárd forintot nyerhet a szerencsés reklámügynökség. Ennyit Magyarországon még soha nem költöttek egyszerre kommunikációs tenderre. Az eddigi legnagyobb az Államadósság Kezelő Központ 2,25 milliárdos tendere volt, amit a Vivaki nyert meg.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.