Január 13-a és július 31-e között 4500-an keresték fel a rezsipontokat. Ezt jelentette be büszkén Aradszki András energiaügyért felelős államtitkár a kormany.hu-nak.
Szép szám, ennyien egy magyar bajnoki meccsre sem szoktak kimenni. De.
Rezsipontból húsz is van az országban. Ha jól számoltam, 145 munkanap volt január 13-a és július 31-i között. Vagyis átlagosan
1,55 ember kereste fel a rezsipontokat.
Mi a siker, ha nem ez?
Egy szocialista képviselő rá is kérdezett egyébként írásban Seszták Miklósnál, mégis mennyi pénzbe kerül ez a széles körű lakossági tájékoztatás.
A miniszer szerint egy fillérbe sem, mert
a fogyasztóvédelmi rezsipontokat a megyei és fővárosi fogyasztóvédelmi felügyelőségeken 2010 óta működő Hatósági Tanácsadó Irodákon belül alakította ki, felhasználva az ott már rendelkezésre álló infrastruktúrát. А rezsipontokhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatokat kizárólag а fogyasztóvédelmi felügyel őségek személyi állományához tartozó kollegák látják el.
Seszták sem hallgatja el, mekkora sikerről van szó, hiszen a Központi — Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság épületében kialakított — Rezsipontot annak másfél hónapos működése alatt közel 600 fogyasztó kereste fel.
Az ország területén eltérő földrajzi, gazdasági és lakossági adottságok mutatkoznak, ebből az következik, hogy a rezsipontok látogatottsága sem arányos eloszlású - írja Seszták.
Ebbe most bele sem merünk gondolni, hogy máshol akkor mennyien lehetnek.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.