Azt javasolja a gazdasági bizottság, hogy oldják fel a villanyoszlopokon, telefonpóznákon elhelyezett reklámok kihelyezését sújtó tilalmat. Ezt a tiltást három éve vezették be, a balesetveszélyre hivatkoztak. A tilalom feloldásához a közlekedési törvényt kell módosítani, a módosítást már be is adták, szúrta ki a Napi.hu.
Akkor a spanyol tulajdonú ESMA, amely főként az oszlopokra akasztott reklámokkal foglalkozott, gyakorlatilag beszüntette tevékenységét. Ez jól jött az akkor még nem kegyvesztett Simicska-féle Mahirnak.
Idén viszont fordult a kocka, és Orbán Viktor közeli bizalmasa, Garancsi István megvette az ESMA 100 százalékát. Az, hogy a gazdasági bizottság azt javasolja, hogy a céget korábban tetszhalott állapotba lökő tiltást oldják fel,
nyilvánvalóan nem függ össze ezzel.
(Napi.hu)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.