Vicces pillanatokban volt részük azoknak a reklámipari szakembereknek, akik ma ellátogattak a Big Picture nevű konferenciára. A második előadó Lukács Csaba, az Atmedia vezetője volt, aki előadásában
tényként közölte, hogy 2016. január 1-től az Atmedia értékesítheti majd a közmédia minden tévécsatornájának reklámidejét.
Húsz perccel később Vaszily Miklós, az MTVA vezérigazgatója következett, aki azzal kezdte, hogy
ugyan vannak tárgyalások, de bejelenteni szerinte csak olyan dolgokat lehet, amiről már megállapodás született, és ő ilyenről nem tud,
majd megköszönte a lassan kapcsoló közönség nevetését.
Előadása után a Kreatív munkatársa rákérdezett Vaszily-nál az és ezt így most hogyra. Vaszily szerint zajlanak ugyan tárgyalások, de jelen pillanatban nincs megállapodás.
Amúgy az MTVA néhány napja jelentette be, hogy reklámértékesítésú tenderükön a Hamu és Gyémánt tulajdonában levő Média Services Company Magyarország (MSC) nyert. Vaszily szerint létezhet olyan jogi-üzleti konstrukció, amiben az MSC megbízása alapján az Atmedia értékesítheti a reklámidőt, de erről nem tud. A Kreatívnak Lukácsot nem sikerült megszólaltatnia.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.