A Trinity Communications Kft.-vel kötött keretszerződésben a Szerencsejáték Zrt. áprilistól december 31-ig bruttó 486,41 millió forintért rendelt meg 108 darab egyedi hirdetést Habony Árpád újságjában, „a Lokál hetilapban, valamint a június elejétől megjelenő Lokál napilapban” – tudta meg a Magyar Narancs.
Ezzel a Lokál már több mint 1,5 milliárd forintnyi állami megrendelést kapott az egy évvel ezelőtti indulása óta. (Ehhez jönnek még hozzá a MVM új kampányának hirdetései 23 millióért.) És a közpénztalicskán nincsen fék: hamarosan a Lokál léphet Simicska Lajos ingyenes Metropolja helyébe, tehát az ilyen cikkeket fogják osztogatni úton-útfélen.
Habony Árpád és Győri Tibor cége, a Modern Media Group 2015-ben 800 milliós bevétel mellett 200 milliós nyereséget termelt.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.