Tombolnak a felhasználók a Király utcai KFC Facebook-oldalán

bűnügy
2017 október 16., 12:02

A várható módon reagáltak a felhasználók, miután Szabó Zoltán, az Index újságírója és tartalomfejlesztési vezetője nyilvános fb-posztban írta meg, hogyan verte össze egy brutális biztonsági őr az éttermükben, miután ő egy szóbeli konfliktus után hiába kérte a panaszkönyvet. Az Index felháborodott munkatársai és más netezők azonnal elkezdték szórni az egycsillagos értékeléseket.

Egy hozzászólásból úgy tűnik, hogy a csirkézőben jó régóta - és teljesen szabálytalanul - nem volt panaszkönyv:

Mikor utoljára itt jártam pár hete, egy hölgy kérte volna a panaszkönyvet ami már akkor sem volt, de az üzletvezető sem volt bent. A dilettáns kollégának aki próbálta volna "megoldani" a helyzetet a vendég mondta el mit szoktak ilyenkor felajánlani a probléma esetleges kompenzálására.

A szimpla tomboláson és annak deklarálásán túl, hogy soha többet nem mennek KFC-be, volt olyan hozzászóló, aki PR-szakmai szempontból elemezte a történteket:

A panaszkönyv kitöltése, egy ügyfél-kommunikációs tréning és a biztonsági őrök kulturált, a vendégek érdekeit védő személyzetre cserélése olcsóbb mint egy kártérítési perrel tarkított publicisztikai válság. Faszok.

Volt, aki mintha magát a bunkó őrt akarta volna parodizálni:

Lehet holnap bemegyek,szájba baszdosni ott egy-kát kemény faszú legényt,egy üzletvezetőt egy köcsög biztonsági őrt,meg aki éppen arra jár és gecis KFC-s cucc van rajta,miért ne,jó móka lesz,úgyse edzettem még ma:) Ti ilyen kemények vagytok?Az embere esze megáll tőletek ti fasszopó patkányok!!

és akadt, aki csak óvatosan kérdezett:

Tessék mondani verés nélkül is igénybe lehet venni az akciókat?

A KFC-t üzemeltető Amrest Kft. marketingvezetője közben azonnali vizsgálatot és gyors eredményt ígért. Juhász Nándor azt mondta a HVG-nek, hogy ők is csak az fb-posztból érttesültek az esetről, egyelőre a Király utcai egység üzletvezetőjét és Szabó Zoltán keresik, de az ügyet igen komolyan veszik. Juhász megjegyezte, hogy a vizsgálatukat az étteremben felszerelt biztonságikamera-rendszer felvételei is segíteni fogják.

Juhász a 444-nek elmondta, hogy délután, amint többet tudnak, közleményt adnak ki az ügyben, mert ez most a cég legnagyobb prioritása és az egész esetet 

"sajnálatosnak és aggasztónak" tartják.

Több júzer háborgott azon, hogy a KFC Magyarország fb-oldalán - tehát nem a Király utcai boltén - letiltották a csillagos értékelést. Juhász erről azt mondta, hogy azon az oldalon sosem lehetett értékelni.

Az ügyben megkerestük az RC Securityt is, ahonnan a verekedő biztonsági őr érkezett, de egyelőre nem válaszoltak. Juhász elmesélte, hogy az RC a szerződéses partnerünk az éttermeikben, a kapcsolatot velük is felveszik és az történeteket "nem hagyják intézkedés nélkül".

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.