Maradnak a dízelvonatok a felújított Budapest-Esztergom-vonalon

Tbg
közlekedés
2015 április 01., 17:56
comments 104

"Hiába tartott három évig a Budapest–Esztergom-vasútvonal átépítése, hiába buszoztak, autóztak szinte állandó dugókban araszolva évekig az erre élők, júniusban azok a szerelvények állnak majd be az új peronokhoz, amelyektől évekkel ezelőtt elbúcsúztak az utazók" - írja a Népszabadság.

A 44,5 milliárd forintból felújított 43 kilométeres vasúti szakasz tehát a felújítás után sem készül el teljesen: a villamosítással nem fognak elkészülni időre, így - ha a forgalom valóban beindul a nyáron - 2016 őszégi biztosan kell várni arra, hogy a vezetékek is felkerüljenek a sínek fölé, és villanyvonat robogjon a Pilis oldalában.

A vasútvonal felújítása régóta húzódott, miközben nagy szükség volt rá: a rossz állapotú vasúti pályán csak lépésben közlekedtek a szerelvények bizonyos részeket, miközben a térség közúti közlekedése (a 10-es út) sem nagy kapacitású, állandóak arrafelé a torlódások.

Késés előfordulhat persze, a projektet ugyanis a MÁV viszi. (Népszabadság)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.