Az Átlátszó kérte ki a legújabb Széchenyi 2020 reklámkampány számait az NGM-től. A minisztérium válaszából kiderül, hogy összesen
889 millió forintba kerül a kampány.
Érdekesebb adatok:
Simicska Lajos lapjai, tévéje és rádiója a nagy háború ellenére azért kap 170 milliót. Az online költés két nagy nyertese az Index és az Origó, 42-42 milliót kaszálnak. A TV2 90 millió, az RTL-Klub 0 forintért hirdetheti, hogy épül-szépül az ország. További részletek és infografika az Átlátszón.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.