Média

2017. szeptember 22.

Bombera Krisztina váltja Demcsákot az ATV-ben

Vujity Trtvko jelentette be új partnerét.

Mindenről Ő jut eszükbe

Nevethet a Tervember?

2017. szeptember 21.

Távozik az Origo tartalomigazgatója

Az elmúlt másfél évben György Bence vezette a fideszes irányítás alá került lapot. Utódja Gábor László lesz.

Beperli a Fideszt a Helsinki Bizottság

Halász János frakciószóvivő azt állította, hogy titkolóznak, és nem működnek átláthatóan, a Helsinki ezért most 1,5 millió forintot szeretne.

Tarjányi Péter a Zoom.hu-ról eltűnt Orbán-cikkről: „Feltehetek és levehetek anyagokat, senki sem tudja megakadályozni”

Azt mondja, hogy az újság nem vesz részt a politikai mozgalma építésében, a mozgalom alakulásáról szóló cikket pedig azért kellett először visszavonni majd újra kitenni, mert az első verzióban nem szerepelt az alakuló sajtótájékoztató időpontja.

2017. szeptember 20.

Két emberrel helyettesítik Demcsák Zsuzsát

Rónai Egon és Krug Emília lesz az ATV képernyőjén a megfáradt Demcsák Zsuzsa helyett.

Habony és Mészáros körei is rácsatlakoztak a TV2 nevű közpénzszivattyúra

A tévének műsort gyártó IKO-csoport tulajdonosi háttere változott offshore irányba.

Demcsák Zsuzsa kóros fáradtságra hivatkozva otthagyja az ATV-t

Találkozott a csatorna vezetőjével, majd felmondta a szerződését.

Demcsák Zsuzsa nem ment el tárgyalni az ATV vezetőjével

Át kellett volna beszélniük, mi legyen a Szanyi-interjú után, de a műsorvezető lemondta az időpontot.

2017. szeptember 19.

Végre felteszik az Echo TV-n az egyetlen fontos kérdést: A bioételekkel foglalkozó fiatalokból lesznek a új Lenin-fiúk?

"Mészáros Lőrinc" televízióján az is kiderült, hogy könnyen kommunista gyilkossá válhat, akit a fair trade kereskedelem érdekel.

Demcsák Zsuzsa: Hibáztam, túlvállaltam magam

Azt mondja, „évek óta nem pihent”. Esetét még Kósa Lajos is emlegette az ATV-ben.

2017. szeptember 18.

Eladó a Rolling Stone

Még mindig 60 millió olvasót ér el, de az alapító Wenner-család belefáradt.

Lekerült az Orbánék pénzügyeivel foglalkozó cikk, távozott a főszerkesztő

És ez csak egyetlen nap volt a Zoom.hu, a furcsa magyar médiapiac talán legfurcsább szereplőjének életében.

2017. szeptember 16.

Belső vizsgálatot indít Demcsák Zsuzsa ellen az ATV

Addig nem vezethet műsort, amíg a csatorna vezetése ki nem deríti, miért viselkedett még Szanyi Tibornál is furábban péntek reggel.

2017. szeptember 15.

"Dagadt négerezés" a tévében? A Médiatanács szerint belefér

Az Echo TV-n elhangzottak „valóban szalonképtelenek és sértők,” de nem indítanak eljárást.

Ha arra vagy kíváncsi, hogyan működik a kormánypropaganda, itt egy remek példa

Olyan cikk jelent meg a Riposton, aztán természetesen a testvér propagandalapokban, mintha ostrom alá vették volna a szerkesztőségüket Vonáék. Egy vágatlan videó megsemmisíti az összes hazugságot.

2017. szeptember 11.

Az FBI nyomoz a Sputnik News után

Andrew Feinberg, a Sputnik News volt fehér házi tudósítója több ezer belső emailt és dokumentumot adott át az amerikai hatóságoknak.

Andy Vajnáé lett a Bors, a Kisalföld és a Délmagyarország

„A Lapcom megvásárlása médiabefektetéseim fontos mérföldköve” – nyilatkozta a kaszinófilmember.

Tovább a múltba
;