április 4., 13:44

A választási éjszaka győztesének kiáltotta ki magát a közmédia

Piacvezető volt vasárnap este az M1 választási műsora - közölte az MTVA Sajtó és Marketing Irodája a Nielsen közönségmérés adataira hivatkozva hétfőn az MTI-vel. „Az M1 a leghosszabb műsoridővel, 6 óra 20 percben közvetítette a 2022-es országgyűlési választások eseményeit. A vasárnapi műsorfolyam az idei rekordnézettséget is meghozta a közmédia hírcsatornájának, az M1 volt a piacvezető a teljes és a felnőtt népesség körében is” - tették hozzá.

A számításaik szerint az M1 választási műsorába a népesség negyede, 2 millió 170 ezer fő kapcsolódott be.Az M1 a leghosszabb műsoridővel, 18.30-tól 6 óra 20 percen keresztül számolt be a választásról, osztotta meg a legfrissebb részvételi adatokat és mutatta meg a választókörzetekben kialakuló sorrendet, annak alakulását a beérkező feldolgozottsági adatok függvényében. Azt írták, a nézők az M1 műsorát választották a leghosszabb ideig is. A műsorfolyam egy percre jutó átlagos nézettsége 454 ezer fő volt. A különböző csatornák választási műsorai közül, a legtöbb időt - 80 percet - a nézők az M1 választási műsorára szántak. Az egész napot tekintve minden harmadik ember, a népesség több mint 34 százaléka választotta az M1-et - mutattak rá a közleményben. (MTI)