Ismét magyar lesz a Boci csoki

gazdaság
március 26., 07:51

A Nestlé kedden a lapunkhoz is elküldött közleményben bejelentette: értékesíti a Boci csoki, a Melba és a Párizsi Kocka védjegyeit a Cerbonának, egészen pontosan az A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.-nek. A Boci és a többi érintett márka 1991-ben, a Szerencsi Édesipari Vállalat privatizációja idején került a Nestlé tulajdonába. A vevő a P-Faktor Vagyonkezelő Kft.-n keresztül Pókecz Attila üzletember érdekeltségébe tartozik.

A Nestlé a közleményében azt írja, hogy a márkanevek értékesítése lehetővé teszi, hogy „olyan erősségeire és növekedést biztosító márkáira összpontosítson, mint a jól ismert KitKat és a nagy népszerűségnek örvendő Balaton”. A Cerbona vezérigazgatója, Mészáros Tamás a közleményben úgy fogalmazott a három márkáról: „a Cerbona biztosíthatja további növekedésüket.”

Az ellátás folytonosságának érdekében egy átmeneti időszakban még a Nestlé gyártja az érintett termékeket. A tranzakció 2024. május 22-én zárul.