Megvan az új vonal: Meghan Markle a milliomoslét elviselhetetlen terheire való panaszkodás után most influenszerlekvárban utazik

idióta rekordok
április 17., 05:12

Honnan máshonnan, mint két gazdag amerikai influencer Insta-sztorijából derült ki, hogy pontosan mit is fog elsőként kínálni a közrendűeknek Meghan Markle és Harry egy egész hónapja lebegtetett új vállalkozása, az American Riviera Orchard, vagyis az Amerikai Riviéra Gyümölcsös. A kínzással felérő beetető kampány abból állt, hogy pont egy hónappal ezelőtt Meghan Markle kiposztolt egy 16 másodperces videót, amin a konyhában megkavar valamit egy edényben, egy kéz virágokat rendezget egy vázában és egy nő báli ruhában álldogál. Ezzel létre is hoztak egy Insta-oldalt, amit gyorsan bekövetett majdnem 600 ezer ember, meg egy weboldalt, ami egy statikus kép egy címerrel meg egy felirattal, majd néma csend.

Erre mára virradóra kiderült, hogy mi a stájsz. Hát nem kutyaviadal, emberkereskedelem vagy viccesnek szánt kriptopénz valami debil angolról elnevezve, hanem influenszerlekvár. Nem influenszereket főznek sűrűre és töltenek túlárazott kis üvegekbe, hanem epret, amit a Meghan + Harry páros két szintén influenszer haverja mutatott meg Insta-storyban.

Az egyik érintettet, Delfina Blaquiert azért követik több mint félmillióan, mert a férje lovaspólózik, vagyis tajtékosra izzasztott emlősök hátán kapaszkodva egy hosszú kalapáccsal kis fagolyókat ütöget, amit festői csoportokba rendeződő gazdasági bűnözők figyelnek az oldalvonal mellől.

photo_camera Delfina hatást gyakorol arcolaj segítségével.

A másikuk, Tracy Robbins divattervező. Mindketten számozott üvegecskét fotóztak le, benne állítólag eperlekvárral. Ms. Blaquiert a dzsem „boldoggá tette”, Ms. Robbins „abszolúte imádja” azt, és úgy véli, senkivel sem fogja megosztani.

Arról egyikük sem írt egy büdös szót sem, hogy milyen a lekvár, bár ez nyilván senkit sem érdekel, hiszen ez úgynevezett lifestyle termék, amivel az ember egy érzést vásárol meg. Enni, majd állat módjára üríteni az account nélküli parasztok szoktak.

Meghan és Harry mostanában váltásban vannak: az utóbbi években abból csináltak tízmilliókat, hogy a királyi családban élők és a filmipari milliomosok elviselhetetlen terheire panaszkodtak vallomásos médiatermékekben, de most ráfordulnak az életmódbizniszre. Mindketten Netflix-sorozatokon keresztül élnek, Meghan friss projektje a főzés-kertészkedés-partiszervezés vonalon fog beindulni, Harry pedig a fél világot készül lázba hozni a lovaspóló legszennyesebb titkainak kiteregetésével.

Ahogy egy ősrégi kor proto-infleunszerei mondták volna, várós!