Bátran jelenti az MTI Madar Norbertre, az eNET Kft. tanácsadójára hivatkozva, hogy a 2008-as válság után " vélt vagy valós olcsóságuk miatt fordultak a vevők a webáruházak felé". Forgalmi adatokról nem esik szó, se megrendelésszámokról, se bevételről, se nyereségről. Az indoklás mindössze annyi, hogy van Magyarországon egy csomó webáruház, becslések szerint 5-6 ezer, amik közül a cégjegyzékben benne van 3600. Az tényleg sok.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.