Egyre zavarosabb közleményeket ad ki az Origo Zrt. a főszerkesztő távozásáról

A második közleményt adta ki kedden a főszerkesztő leváltásáról az Origo Zrt. Az elsőről itt írtunk, jöjjön a második.

Az első mondat még érthető:

A médiában megjelent találgatásokra reagálva az Origo Zrt. a leghatározottabban cáfolja, hogy a ma reggel bejelentett főszerkesztő váltás mögött bármilyen politikai ok vagy nyomás gyakorlás (sic!) húzódna meg.

Ez arra utal, amit a 444 origós szerkesztőségi források alapján megírt, miszerint Sáling Gergő távozásának valóda oka politikai nyomásgyakorlás lehetett. Után visszatérnek ahhoz a nemcsak laikusok, de a szakmabeliek számára is nehezen érthető médiapiaci halandzsázáshoz, amiről már az első közlemény is szólt (a hirtelen váltás oka a médiafogyasztási szokások megváltozása lenne):

A döntés mögött az Origo Zrt. integrált tartalom előállítási stratégiájának megvalósítása áll, melyben a vállalathoz tartozó eddig elkülönülten működő különböző tartalmi egységek tartalomirányítási szervezeteit, szerkesztőségeit egységes irányítás alá helyezi. Az átszervezés célja a hatékonyabb és szinergiákat jobban érvényesítő szervezet kialakítása.

A mindössze három bekezdésnyi anyag "Origo" szerzővel jelent meg.

origo

Cikkeinket a témában itt találhatja.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.

Nélkületek nincs 444

Csak a 444 és a sajtószabadság ügye mellett elkötelezett olvasók támogatása teszi lehetővé, hogy alaposan tudjunk foglalkozni a legfontosabb témákkal.