Már a Le Monde is az RTL Klub háborújáról ír

2014 július 12., szombat 10:43
67

Nagy cikkben számolt be a francia Le Monde az RTL Klub váratlan és drámai átalakulásáról. A cikk szerint a német tulajdonú csatorna mindezidáig csak a forgalmának a növelésével törődött, de amióta a kormány 40 százalékos különadót vetett ki rá, élére állt a kormányellenes elégedetlenségnek.

"A legnézettebb csatorna több mint egy hónapja vitriolos kampányt folytat a miniszterelnökhöz közel állók ellen, és noha ellenzéki körökben eddig is ismertek voltak ezek a hírek, a nagyközönség csak most fedezi fel ezeket" -írták.

A lap szerint az RTL-lel most ugyanazt akarja elérni a kormány, mint a közelmúltban ellenőrzés alá vont Origóval vagy a "normalizált" Népszabadsággal. A reklámbevételeitől megfosztott ellenzéki sajtó pedig haldoklik. (Via MTI)

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt