"Nem egyszerű a Közgép helyettesítése."
"Simicska Lajos kezében [...] a cég egy évtized alatt piaca nehezen megkerülhető szereplőjévé vált."
"Vannak olyan eljárások, amelyeket Magyarországon senki nem tud a társaság helyett megcsinálni."
"A Közgép múlt heti mutatványa a Szolnok–Szajol-vasútvonalon a cégnek szinte rutinmunka, noha úgy cserélte ki a Tiszán a vasúti hidat, hogy a vonatok csak egy hétig nem közlekedhettek."
"Három darab, száz méter hosszú, négy forgalmi sáv szélességű hídelem helyére tolására Magyarországon egyelőre kizárólag Simicska Lajos cége képes."
Az öt idézetet a Közgépről a Népszabadság szerdai számában megjelent "Frontjelentés: Orbán lecseréli Simicskát?" című cikkéből vettem.
Ami amúgy arról szól, hogy az új kormányzati kedvenc az a Market Építő Zrt. lehet, amit Orbán Viktor jóbarátja és szurkolótársa, a Videoton focicsapatát is tulajdonló Garancsi István nemrég vett meg a Wallis-csoporthoz tartozó Wing Zrt.-től.
Vagy talán nem is ő vette meg. A Népszabadság azt sejteti, hogy a valódi vásárló Hernádi Zsolt, a Mol elnök-vezérigazgatója lehetett.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.