A 85. Genfi Autószalonon megnéztük, mire számíthat a Föld az autóipartól az elkövetkező hónapokban, években. Hát, túl sok jóra nemigen.
Bátortalanul fejlődik a hidrogénes autózás, szinten tart az elektromos, lítium-akkumulátoros technológia. Ígéretesen fejlődik egy folyadék-akkumulátorra alapozott új gondolat, de a hangsúly Európa idei autós nagyzsinatján egész máshová helyeződött. Elektromos tömegmodellek helyett a bazierős szupersportkocsik voltak fókuszban, új Prius, új Tesla, új Leaf helyett kaptunk Ford LaFordot, kikönnyített, 750 lóerős SuperVeloce verziót a Lamborghini Aventadorból, egy új Honda NSX-et és mindennek a tetejébe egy 1500 lóerős Koenigsegget. Apró vigasz, hogy ennek az 1500 lónak azért majdnem a fele villanyból van.
Az egykori zöld pavilon, az alternatív autózásnak szentelt külön csarnok az idén Forma 1-es reklámmal volt berendezve. A sajtónapon körbeszaladva egy fényképezőgéppel ezt láthatta a félig zöld, félig autóbuzi újságíró Genfben, 2015-ben:
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden
moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a
kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg. Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy
döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk,
és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség
és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is
várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol
hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.