900 millióért reklámozza a kormány, hogy pénzt kapunk az EU-tól

Az Átlátszó kérte ki a legújabb Széchenyi 2020 reklámkampány számait az NGM-től. A minisztérium válaszából kiderül, hogy összesen

889 millió forintba kerül a kampány.

  • A tévés költés 292 millió
  • A nyomtatott sajtó 202 milliót kap
  • Közterületeken 153 milliót költ a kormány
  • Online újságok 125 milliót kapnak
  • Rádiók pedig 117 milliót

Érdekesebb adatok:

Simicska Lajos lapjai, tévéje és rádiója a nagy háború ellenére azért kap 170 milliót. Az online költés két nagy nyertese az Index és az Origó, 42-42 milliót kaszálnak. A TV2 90 millió, az RTL-Klub 0 forintért hirdetheti, hogy épül-szépül az ország. További részletek és infografika az Átlátszón.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.