A médiasátán Ruppert Murdoch felvásárolja a National Geographicot

gazdaság
2015 szeptember 14., 05:44

725 millió dollárért gyakorlatilag felvásárolja a National Geographic brandet Ruppert Murdoch, a 21st Century Fox médiavállalat tulajdonosa. A világhírű lap és a brand tulajdonosa, az amerikai, nonprofit Nemzeti Földrajzi Társaság (NGS) csak 27 százalékos kisebbségi részesedést tart meg a közös cégben, amihez ezentúl minden, National Geographic márkájú termék tartozik majd.

Például a tévétársaság, amit az NGS eddig is Murdoch médiavállalatával közösen működtetett.

Az NSG a márkáért kapott 725 millió dollárból alapítványt hoz létre, amiből kutatókat és tudósokat fog szponzorálni. (Via BuzzFeed)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.