Az Atmedia vezetője bejelentette, hogy ő értékesítheti a köztévé hirdetéseit, de erről elfelejtett szólni az MTVA vezérigazgatójának

Vicces pillanatokban volt részük azoknak a reklámipari szakembereknek, akik ma ellátogattak a Big Picture nevű konferenciára. A második előadó Lukács Csaba, az Atmedia vezetője volt, aki előadásában

tényként közölte, hogy 2016. január 1-től az Atmedia értékesítheti majd a közmédia minden tévécsatornájának reklámidejét.

Húsz perccel később Vaszily Miklós, az MTVA vezérigazgatója következett, aki azzal kezdte, hogy

ugyan vannak tárgyalások, de bejelenteni szerinte csak olyan dolgokat lehet, amiről már megállapodás született, és ő ilyenről nem tud,

majd megköszönte a lassan kapcsoló közönség nevetését.

Előadása után a Kreatív munkatársa rákérdezett Vaszily-nál az és ezt így most hogyra. Vaszily szerint zajlanak ugyan tárgyalások, de jelen pillanatban nincs megállapodás.

Amúgy az MTVA néhány napja jelentette be, hogy reklámértékesítésú tenderükön a Hamu és Gyémánt tulajdonában levő Média Services Company Magyarország (MSC) nyert. Vaszily szerint létezhet olyan jogi-üzleti konstrukció, amiben az MSC megbízása alapján az Atmedia értékesítheti a reklámidőt, de erről nem tud. A Kreatívnak Lukácsot nem sikerült megszólaltatnia.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.