Aratnak a ceruzagyárak a felnőttszínező-őrületen

A felnőtteknek szóló színezőkönyveknek világszerte rengeteg rajongójuk van. Szakértők szerint a fiatal felnőttek azért szeretik ennyire a színezőket, mert így menekülnek ki a digitális világból, közben pedig olyan időtöltéssel pihentethetik az agyukat, ami a gyerekkoruk élményei közé repíti vissza őket.

Meglepő, de a Youtube-on van egy rakás vlogposzt, ami csak arról szól, hogy a vloggerek megszakértik a legújabb színezőkönyveket, és elmondják, hogy ők mivel színeznek.


Bár, jobban belegondolva, miért pont ilyesmi ne lenne a Youtube-on?

Viszont a színezőkönyvek újbóli befutásával még a lázasan színező fiatal felnőtteknél is többet nyertek

a színesceruza-gyárak.

A színes tollakat és ceruzákat gyártó német Staedtlernél a Mashable Australia kérdéseire azt mondták, hogy az eladásaik jelentősen nőttek, mióta a felnőttek is színeznek. Sőt, a Staedtler üzemeiben új gyártósorokat kellett felállítani, hogy ki tudják elégíteni a villámgyorsan növekvő keresletet.

A szintén német Faber-Castell is hasonlókról számolt be, azt mondták, az ő eladásaikban is kétszámjegyű a növekedés.

A gyártók ráadásul azt is észrevették, hogy az embereknek már nem mindig elég a 38 darabos színesceruza-készlet, inkább nagyobbat, 72 vagy akár 120 darabosakat vesznek. A cégek ezért azt tervezik, hogy újabb színekkel bővítik a palettáikat, arra ugyanis harapnak a vevők.

Az iparág növekedését ráadásul az is hajtja, hogy a felnőttek új belépők a színezőpiacon.

Hogy az emberek színezni akarnak, az már onnan is látszott, hogy Johanna Basford, a felnőtteknek szóló színezőkönyvek úttörője 2013 óta három olyan színezőalbumot adott ki, ami a bestseller-listák élére tört több országban is. Basford már több mint 16 millió kötetet adott el világszerte.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.