A Versenyhivatal szerint a tipikus buta reklámfogyasztó egy szőke, rózsaszín körmű picsa

Már az is meglepő kicsit, hogy a Gazdasági Versenyhivatal azért indított népnevelő reklámkampányt, hogy elmagyarázza az embereknek, hogy ne higgyenek a híres emberek főszereplésével készült reklámkampányoknak. Hiszen aki egy reklámnak elhiszi, hogy Lagzi Lajcsi a Buggyant víztől fogyott 140 kilót egy hét alatt, az miért hinné el egy sokkal kevésbé híres intézmény által fizetett reklámnak, hogy Lajcsi hazudott, az intézmény viszont nem?

Túllendülve ezen nézzük meg a reklámot magát.

Az óriásplakátverzión egy rózsaszínbe öltözött szőke nő látható, akit egy vadász agyonlőtt és a koponyáját + gereznáját kirakta szőnyegnek a nappalijába.

Hogy micsoda???

A pillanatnyi zavarodottságot hamar feloldja a plakát két felirata, úgyis mind

NE LEGYEN KÖNNYŰ PRÉDA

és

SOKAN ESNEK CSAPDÁBA, AMIKOR MEGVESZIK AZT, AMIRE EGY SZTÁR is ESKÜSZIK.

Ebből már a közepesnél kevésbé értelmes reklámfogyasztó is megértheti: a vadásztófeaként kifektetett nő a Tipikus Idióta, Könnyen Megvezethető Reklámfogyasztó Áldozat, akit egy híres ember csapdába csalt a főszereplésével készült megtévesztő reklámmal, majd megölte és kipreparáltatta a prédáját.

Így jársz te is, Naiv Fogyasztó, ha nem nézegeted a GVH kampányait!

Na de milyen ember az, aki hagyja magát ilyen csúnyán megvezetni?

Hát szőke és nő, ráadásul a legrosszabb fajtából, aki viccesen férfiatlan színeket hord és mindenét festi, amit csak lehet.

Óriási ötlet volt a GVH-tól és a reklámügynökségétől, hogy ha már úgyis népnevelő akciót indítottak, abban oktatási céllal elmondták a véleményüket a nőkről is. Teljesen jogos közpénzből helyretenni őket, mármint a nőket, mert a végén kezelhetelenül elszemtelenednek. Csak azt nem értem, hogy miért kell idekeverni a melírozottakat és a rózsaszín kedvelőit? Nem azért mondom, mert jómagam is melírt hordok és rózsaszín telefont! Bár biztos az volt a baj, hogy már megint valami ostoba picsa okézta le az utolsó plakátverziót!

És ha a plakát nem lett volna elég kemény, a végén nézd meg a picsogós videóváltozatot:

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;