Megszabadul vezérigazgatójától, Mark Fieldstől a Ford, és az önvezető autós részleg eddigi vezetőjét, James Hackettet ülteti a helyére. A váltás legfőbb oka, hogy a Ford adózás előtti nyeresége 2016-ról 2017-re másfél milliárd dollárral csökkent, és bár a batárnyi pickup truckokat és kisteherautókat tömörítő F sorozat kitűnő eredményeket, több mint 7 százalékos növekedést produkált, a Ford a személyautó-piacon súlyos veszteségeket volt kénytelen elkönyvelni: a Fiesta, a Focus és a Mustang sem kell a vásárlóknak, így a cégnek ez az üzletága 22 százalékos veszteséget könyvelt el, ami az ipari átlag kétszerese.
És bár Fields dollármilliárdokat költött el arra, hogy felvegye a versenyt a trendi-szexi vonalon nyomuló Google-lel, Uberrel és Teslával, vezetése alatt a cég részvényeinek értéke drasztikusan, 37 százalékkal csökkent – olyannyira, hogy az 1903-ban alapított Ford most kevesebbet ér, mint a 2003-ban indult Tesla. (Forbes, Guardian)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.