Jason Derulo készítette el a Coca Cola felkérésére az idei labdarúgó világbajnokság egyik hivatalos dalát. A cég honlapján olvasható ismertető szerint a Colors című dalnak az a célja, hogy kifejezze a márka és a sportesemény legfontosabb értékeit, az elfogadást és az optimizmust. Ami derék dolog, de sajnos a dalban nincs semmi izgalmas vagy eredeti.
Hacsak az nem, hogy sikerült egy minden elemében, az első hangtól az utolsóig közhelyes és szürke számot összehozni, aminek a refrénje például ez:
Saying "Oh, can't you taste the feeling, feeling"
Saying "Oh, we all together singing"
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.