Riadóztatni kellett a Gripeneket: két újságíró is bejutott Orbán pécsi csarnokavatójára

Tombol a liberális véleménydiktatúra: két portál munkatársa is arról számolt be, dobott be fake news-t, hogy 

nem hallgathatta meg Orbán Viktor miniszterelnök pécsi stadionavató beszédét. 

A Zoom.hu azt a nyilvánvaló hazugságot gerjeszti, hogy nem kapott akkreditációt, pedig küldött a rendezvény szervezőinek, a Szabad Pécs azt állítja, hogy 

"a helyi Fidesz-barát média valamiért kapott meghívót a rendezvényre. Ott van a Dunántúli Napló, a PécsMa, a PécsTv és a HírTv is."

Ők meg nem. Mindkét fake news oldal ügynöke bejutott a Soros-tervet pontról-pontra követve a rendezvény helyszínére, mindkettejüket kirakták. Állítólag biztonsági emberekkel. 

November végén 476 újság, rádió, tévécsatorna és internetes oldal ajándékozta oda magát nemzetstratégiai közérdekből az új fideszes médiaalapítványnak, az eddiginél is jobban a kormány felé hajlítva a magyar nyilvánosságot.

A 444 nem közpénzből működik, és szerencsére senki sem tud bennünket a Fidesznek ajándékozni.

A hosszú távú, biztos működéshez viszont a te segítségedre is szükségünk van. Idén 50 millió forintot szeretnénk olvasóinktól összegyűjteni, 36 millió már összejött, ezt nagyon köszönjük!

Hogy elérjük a kitűzött célt, kérjük támogasd rendszeresen a 444-et!

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.