Közmédia nélküli országban a Youtube-on beszélik ki a közéletet

Lezárt tartalom a Kör tagjainak
2021 október 16., szombat 4:59
10
  • Ebben az előválasztási kampányban fontosabbak lehettek a Youtube-os beszélgetések, mint a hagyományos tévéműsorok.
  • Márki-Zay Péter mindenhova elment, ahova hívták, és ennek nagy szerepe lehet abban, hogy berobbant a fiatalok között.

„Az internet népét megnyertük már” – mondta vasárnapi kampányeseményén Márki-Zay Péter, aki megköszönte influenszerek támogatását, név szerint is említve Gulyás Mártont, Osváth Zsoltot, Vona Gábort és Juhász Pétert. Közös bennünk, hogy mindannyian nagy nézettségű videóinterjúkat készítettek Márki-Zay Péterrel, akinek ezek a megjelenések jelentős nyilvánosságot hoztak akkor is, amikor a hírekben éppen kevesebbet szerepelt.

És közös bennünk az is, hogy egyikük sem újságíró,

hanem aktivista, volt politikus, valóságshow-hősből lett youtuber. Többen közülük minden ellenzéki miniszterelnök-jelöltet meghívtak, Dobrev Klára és Jakab Péter viszont csak Osváth Zsolthoz mentek el a Zshowtime című műsorba.

Utólag valószínűleg bánják azok, akik nem éltek ezekkel a lehetőségekkel - még akkor is, ha ezekkel az interjúkkal bukni is lehet, mint Fekete-Győr András, aki a Partizán-szereplést kampánya mélypontjának tartja.

A Partizán interjúja nagyot szólt

A legnagyobb hatása kétségtelenül a Partizán-interjúnak volt. Áprilisban jelent meg, ez volt az első a sorozatban – a csatorna terve akkor az volt, hogy minden jelöltet végigkérdeznek. Jakab Péter és Dobrev Klára végül nem mentek el.

Gulyás Márton elmondta, sokat készültek erre az interjúra

– azt viszont nem látták előre, hogy milyen nagy jelentősége lesz.

Lépj be a Körbe, és olvass tovább!

Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!

Már tagja vagy a körnek? Lépj be!

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt