Véget ér a terminálok kora?

hirdetés
2021 december 13., 12:00
ad

Bár a Revolut és a hozzá hasonló alkalmazások lehet, hogy elhozták a forradalmat a magánszféra fizetési szokásaiban, de a kisvállalkozások életében ez még váratott magára. Eddig.

Ha azt gondolta volna, hogy vállalkozásában a bankkártyás fizetés ördögtől való elképzelés, az UniCredit Bank legújabb alkalmazása megváltoztathatja véleményét – és forradalmat hozhat a POS terminálok világában is.

Az új szabályozási környezet és a pandémia nem csak a munkavégzés vagy a társas életünk terén hozott változásokat. Nem meglepő, hogy ezekre a helyzetekre válaszul egyre nagyobb teret nyernek manapság az olyan, bankok által kínált innovatív digitális megoldások, mint például az Apple Pay vagy a Google Pay.

Ezek az alkalmazások jelentősen befolyásolták a fizetési szokásainkat; mára már jóval többen részesítik előnyben a bankkártyás fizetést. A kártyaelfogadás nem úri huncutság többé, a piaci igények is azt diktálják, hogy lehetőséget kell biztosítani rá. Joggal várhatjuk el tehát az olyan helyeken is, mint a sarki zöldséges, ahova mindennap beugrunk, vagy a fodrászat, ahol évek óta a törzsközönség közé tartozunk az egész családdal. És nem csak a szolgáltatásért fizető emberek igényei miatt alakult így a helyzet.

Nehéz és drága. Mi az?

De akkor vajon mi szab gátat annak, hogy így fizessünk a fodrásznál, manikűrösnél vagy akár a kiérkező szerelőnél? Mint olyan sokszor, ebben az esetben is a méret a lényeg. Ha máshonnan nem is, de filmekből mindenkinek megvan a 90-es években népszerű táskányi mobiltelefonok képe. Könnyen érthető, hogy a vízvezeték-szerelő miért nem hord egy vaskos POS terminált magánál, csak azért, hogy elfogadja az ügyfél kártyáját.

A másik sokszor hangoztatott probléma a szolgáltatás ára, ami a jelenlegi, vállalkozások számára pénzügyileg különösen érzékeny helyzetben talán a legfontosabb tényezővé válik, sokakat eltántorítva bevezetésétől. Az igazság azonban az, hogy nem a szolgáltatás maga drága, sokkal inkább az eszköz fenntartási költségei magasak. Magához a POS terminálhoz rengeteg olyan kiadás társul, magától a bérleti díjtól a helyszíni karbantartáson át egészen a visszatérő szervizköltségekig, amik mind eltűnnének, ha mondjuk egy telefonos alkalmazás venné át az eszköz helyét a folyamatban. Pontosan úgy, ahogy ez most történik.

Terminál egy alkalmazásban

Az UniCredit Bank legújabb újításával nem csak a kényelmetlenség és plusz költségek problémája szűnik meg, de új lehetőségeket nyújt a cégeknek az adatelemzések segítségével a fizetések nyomonkövetésében is. A SoftPOS egy olyan okostelefon-alkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy egy vállalkozás, vállalkozó a saját mobilkészülékét egyszerűen és gyorsan kártyaelfogadó terminállá alakítsa. A megoldás alkalmazásával az sem jelent problémát, ha a fizető fél nem tart magánál készpénzt, vagy éppen csak nagy címletű bankjegye van.

Miért érdemes kipróbálni a SoftPOS alkalmazást?

  • Nem szükséges külön POS terminált bérelnie és magával vinnie a bankkártya-elfogadáshoz.
  • Költséghatékonyabb a hagyományos POS termináloknál.
  • Az alkalmazást egyszerűen letöltheti NFC-kompatibilis Androidos készülékére a Google Play Áruházból.
  • Egyszerűen kezelhető, kényelmes fizetési megoldást kínál.
  • Bárhol, bármikor használhatja. A telefonja mindig kéznél van.
  • A digitális bizonylatoknak köszönhetően környezetbarát megoldást jelent.
  • A kényelmes, készpénzmentes fizetési megoldás növelheti az ügyfelek elégedettségét.
  • Saját eszközön kezelhetőek a céges ügyek, az időpont-egyeztetéstől kezdve a számlakiegyenlítésig.
  • Az alkalmazás a fizetési tranzakciókról statisztikákat és grafikonokat készít, így a felhasználó nyomon követheti a forgalom alakulását.

A SoftPOS megoldásról bővebben itt olvashat.

Advertisement

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.