Négy évvel meghosszabbította az FTC az MVM-mel kötött szponzorációs együttműködését, írja a Nemzeti Sport. Az állami vállalat nettó 6,6 millió euróval és egymilliárd forinttal támogatja a sportklubot.
„Az MVM megjelenik az említett szakosztályok sportlétesítményeinek felületein, az összes sportoló felszerelésén és ruházatán is.”
Az együttműködés keretében mostantól MVM C-szektornak hívják majd a Groupama Aréna C-szektorát, a népligeti sportközpont pedig az FTC-MVM népligeti Sportközpont nevet használja.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére a közelmúltban a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg felületeinken. Ebben közösségként együttes a felelősségünk, a mienk kiemelt. Amíg újragondoljuk a teendőinket, nem minden cikkünk alatt lehet kommentelni. Egyszersmind kérjük és köszönjük, ha nem csak szabályzatunk betűjének, de a szellemének betartása felett is segítetek őrködni.
Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.