Kerstin Günther

2014 június 5., csütörtök 17:22

The taming of Origo.hu, the country's leading news website, was part of the deal between the Hungarian Government and Deutsche Telekom to secure the German-owned company a business deal in Hungary. The news website's editor-in-chief, Gergő Sáling was dismissed because he was regarded as an obstacle.

2014 június 5., csütörtök 4:22

Magas rangú kormányzati forrásunk erősítette meg: az Origo is része volt a Magyar Telekommal a mobilfrekvenciáról kötött alkunak. Már Sáling kinevezése előtt elesett a függetlenség, csak a szerkesztőségben még nem tudtak róla.