Ebben az országban mindenki utál dolgozni?????44?4?

Tbg
közlekedés
2013 november 16., 12:33

A BKV Figyelő hozta le egy kiakadt buszvezető levelét, aki féltucat bekezdésben osztja meg fájdalmát arról, mennyire nehéz:

  • Buszt vezetni.
  • Menetrendet betartani.
  • Jegyeteket ellenőrizni, kiadni.

A reakciót valószínűleg az az, egyébként nem újonnan, hanem ismételten bevezetett elsőajtós felszállás váltotta ki, amely pluszfeladatot ró a buszvezetőkre. Jegyet kell értékesíteniük, és ellenőrizni a bérleteket.

Ellenőrizd a jegyeket, bérleteket! Ennek precíz végrehajtásához még egyszer ennyi menetidőre lenne szükség, mert azon kívül, hogy "hatékonytalan" az egész, a buszvezető számára is megalázó, mivel az utasok legalább ötven százaléka trükközik.

- írja a levélíró.

Őszintén szólva, nem tudom, miért baj, ha a BKV megpróbál nem ingyenesen utaztatni mindenkit. Azt sem értem, miért akad ki a budapesti sofőr, hiszen:

  • Ez egy bevett dolog számos európai városban: Berlinben, Londonban, Firenzében.
  • A magyar vidéki járatokon.
  • Korábban Budapesten is.

Mindenesetre megkérdezzük a BKV-t, hogy valóban megbüntetik-e a menetrendet tartani nem képes sofőrt.

Az ügyben egyébként már tiltakozott az egyik budapesti buszszakszervezet vezetője, Nemes Gábor is.

(BKV Figyelő)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.