Fűszeres Eszter a Facebookon meséli el, hogy próbált sikertelenül BKV jegyet vásárolni hétfőn délelőtt a Keleti pályaudvarnál. Mert miért lehetne a város egyik legforgalmasabb csomópontján jegyet vásárolni hétköznap délelőtt?
Gondoltam veszek egy gyűjtőjegyet, és pár szakaszjegyet a gyerekekkel. A Keletinél ugye millió ember szeretne jegyet illetve bérletet venni hétfő 10-körül. Elvileg 4 automata üzemel, plusz egy helyen sorszámot tépve lehet vásárolni. A 4 automatából 2 rossz volt. Kiállom az egyik sort babkocsival, kiírja, hogy 4300 forint körül van a végösszeg. 10000-t beteszem, semmi. Mivel az előttem állónak az 5000-ét se fogata el, elmegyek a metró kijárat mellé ott is végigállom a sort. Itt se kapok jegyet, csak visszaadja a pénzem. Szólok az ellenőrnek. Vállát rángatja.
Záli üvölt. Én ököllel verem a forgalmi ügyelet ablakát, mert a kopogásra nem reagálnak. 3 pasi jön ki, gondolom félnek az agresszív anyukától. Annyira ordítok, hogy többen velem ordítanak a sorból, mindenki szidja a Bkv-t. Jön egy nő, elkezdi simogatni a hátamat, hogy nyugodjak meg, emberek vagyunk, mindenki hibázhat. Elkísér a sorszám húzós üzlethez, kb 40-en állnak előttem, Záli totál ki van borulva. Gyalog megyünk a Blahára, mert nem tudtunk jegyhez jutni. Ennyit dugóban se lehet ülni, mint amennyit én ma sorba álltam feleslegesen. A jegyre szánt pénzt elfagyiztuk. Kedves BKK vagy mi, csesszétek meg, menjetek csődbe!
Itt a teljes poszt:
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.