link Forrás

Kampánnyal szívatják az amerikai ötkert-márkát

internetek
2013 május 15., 19:54

Internetes kampány indult, hogy a juppidivat ékköveit gyártó Abercrombie & Fitch ruhadarabjaiból minél több kerüljön hajléktalanokhoz.

Az Abercrombie & Fitch vezérigazgatója még évekkel ezelőtt beszélt arról, hogy nem szeretné, ha csak úgy bárki hordhatná a ruháikat. Nyíltan céljuk, hogy csak az olyan divatos, menő srácok vegyék fel a cuccaikat, akiknek sok barátjuk van, van viszont egy csomó ember az országban, aki egyszerűen nem tartozik bele a célcsoportjukba. Nem sokkal később arról is beszélt, hogy nem hajlandóak ruhát adni a segélyszervezeteknek, mert nem akarják hogy az legyen a látszat, hogy akárki, például a szegények is, hozzájuthatnak a termékeikhez.

photo_camera képünk csak illusztráció

Greg Karber most döntött úgy, hogy kampányt indít a Youtubeon: elment a legnagyobb amerikai turkálólánc egyik gigaüzletébe, és hosszas keresés után több darabot is talált az A&F konfekciójából. (Vicces jelenetként a videón látható, hogy csak azután járt sikerrel, miután az üzletben a "douchebag" (kb. faszkalap) szekciót kereste). Ezek után Los Angeles szegénynegyedébe hajtott és elkezdte osztogatni a talált ruhákat.

Ezekután pedig azt kérte, hogy mindenki nézzen körül otthon, barátainál meg úgy bárhol, és ha találnak A&F márkás ruhákat, adják le a legközelebbi hajléktalanszállón. Majd mindezt jelentsék is Facebookon és Twitteren #FitchTheHomeless hashtaggel.

A videót két nap alatt több mint 1.2 millióan látták, Twitteren pedig rengeteg bejegyzés született már.

(via HyperVocal)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.