Újabb fronton indult kampány az ostoba amerikai divatmárka ellen

életmód
2013 május 21., 21:13

Pár napja már volt egy poszt arról, hogy külön kampány indult az amerikai trendieskedő divatmárka, az Abercrombie & Fitch ellen, mert a márka balfasz vezérigazgatója rendszeresen mond vállalhatatlan ostobaságokat a sajtóban. Például olyasmit, hogy szegény emberek inkább ne hordják a ruháikat, és jobb, ha a termékeik nem kerülnek segélyszervezeteken keresztül hajléktalanokhoz, mert az ilyesmi rosszat tesz a cég hírnevének. Erre szervezett aztán interneten kampányt Greg Karber, és kezdte el az A&F ruháit osztogatni hajléktalanoknak. (Hogy ez az egész ruhatuszkolás maga is mennyire visszás, arról a Vice írt egy remekjót amúgy)

Na most újabb fronton nyílt küzdelem, miután az A&C CEO-ja, Mike Jeffries arról is többször beszélt már, hogy az se lenne jó, ha kövér emberek hordanák a ruháikat, hiszen hogy néz az már ki. Jez, egy a klasszikus média-nőképbe nehezen illeszthető fotómodell sajátos eszközhöz nyúlt, és elkészítette saját divatképeit. Jest nem csak Jeffries beszólásai háborították fel, hanem hogy eleve nem is gyártanak női XL-es méretben ruhákat. A képekhez pedig egy Jeffriesnek címzett nyílt levelet is csatolt, ami remek kedd esti olvasmány.

enhanced-buzz-14092-1369063563-6 enhanced-buzz-19705-1369063574-2 enhanced-buzz-20936-1369063554-1

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.