Csodás történet: az amerikai médiabirodalom sales-vezetője a hirdetőkre tekintettel kezelné a lehallgatás-ügyet, erre a saját főszerkesztője alázza meg

ku-xlarge (2)

Az amerikai webkettő-reformer médiabirodalom, a Gawker sales-vezetője írt egy levelet a szerkesztőknek, hogy óvatosan kezeljék a tageket a lehallgatási történetben, mert van pár hirdetőjük, aki érintett az ügyben. Hogy egy mainstream internetes lapnál mi lenne ilyenkor Londontól Budapesten át Tokióig a reakció? Persze hogy az, hogy mindenki fülét-farkát behúzva hallgatna agyon bármilyen hírt, amiben a hirdető kellemetlenül tűnik fel. De a Gawker éppen azért nagyszerű oldal és webes modell is egyben, mert a lap főszerkesztője inkább kirakta a levelet a Gawkerre, jelezve hogy az egész botrányos sztori már a Gawker-univerzumba is beszivárgott.

Éppen most amúgy remek kommentháború van születőben a poszt alatt a főszerkesztő, a saleses és a kommentelők között. John Cook főszerkesztő amúgy már a #dontadvertiseonthiscommentifyouhaveanythingtodowithprism - taggel posztol, tényleg nem lehetne ennél szebb ez a történet. (a sztorit pblue Tumblrjén találtuk)