Úgy sejtettem, hogy soha nem fog szembejönni ez a kérdés, de most rám talált ez a kétnapos HuffPost cikk, és egyszerűen nem bírom ki, hogy ne osszam meg az olvasóinkkal.
A cikk szerzője is zavarban van, hogy akkor ez most egy nagyon bizarr gerillareklám, vagy valaki tényleg ezt csinálja élesben. És igaza is van, az egész annyira zavarba ejtő, hogy nehéz elhinni, hogy ezt marketingesek rakták össze. Ilyesmihez születni kell.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.