Elvesztették a bőröndjét, ezért a Twitteren bosszúkampányt indított

internetek
2013 szeptember 03., 11:15

A British Airways egyik utasának, Hasan Syednek nem találták meg a bőröndjét. Erre a férfi a légitársaság Twitter-oldalán kezdett el panaszkodni, és pénzért promótálta is a bejegyzéseit, hogy minél többen lássák. A British Airways bocsánatot kért, és azt ígérték, hogy még ma megkapja a bőröndjét. Hogy Syed eddig mennyit költött a posztjaira, nem tudni, de azt mondta, ez nem is a pénzről szól, hanem a bőröndjéről. (tnooz)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.