Gyorsétteremlánc támad a génmanipulált, gépesített élelmiszergyártásra

Tbg
a hetedik művészet
2013 szeptember 14., 08:54

Legalábbis ez jön le abból a csodálatos-amazing-wonderful-a vidéki élet örömeit a nagyvárosi lét mocskos valóságával szembeállító reklámból, ami az amerikai Chipotle étteremlánc nevéhez fűződik. Az Oscar-díjgyanús hangulatban egy szegény madárijesztő szomorú életét látjuk az iparosodott nagyvárosban.

A valamikor a McDonald's-hoz tartozó, mexikói kajákra specializálódott Chipotle neve el sem hangzik a kisfilmben, de nemcsak ebben tértek le a hagyományos útról: tévén nem nyomják magukat, de ebből a reklámból máris mobiljáték készült és az elsők között vannak, akik nem árusítanak génmanipulált élelmiszerből készült ételeket. (Gawker)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.