Guido Barilla, az olasz tésztacég feje nem rajong a homoszexuálisokért. Azt mondta, hogy:
Soha nem készítenék olyan reklámot, amiben melegek szeretnek. Én a klasszikus családmodellet szeretem, amelyben a nőnek fontos szerepe van. Ha a melgeknek ez nem tetszik, egyenek más márkát.
Az olasz melegszervezetek természetesen kiakadtak Barilla nézetein. Aurelio Mancuso, az Equality Italia vezetője azonnal ki is jelentette, hogy ha a Barilla úgy, akkor ők is úgy, és majd tényleg más márkát esznek.
Szombat esti ügyeletemet ezzel a fontos hírrel fejezem be.
(via)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.