Ezt maga az egykori metróbiztos, Becker László vallotta a Kecskeméti Törvényszéken. Becker arra már nem emlékezett, hogy a másfél milliárd forintért megbízott AAM Zrt.-n kívül más tanácsadó is felmerült volna.
Becker is megerősítette, hogy a metró építését vezénylő projektcég, a DBR Metró alulméretezett volt, 8-12 munkatársa segítség nélkül nem tudta menedzselni az építkezést. Az AAM szerinte is jó munkát végzett.
A harmadrendű vádlott, Antal Attila, a BKV volt vezérigazgatója pedig sajnálkozott, hogy az akkor elkezdett munka sem minőségét, sem intenzitását tekintve nem folytatódott, és még mindig nem tudni, meddig és mennyiből építik még a 4-es metrót.
Hagyó Miklós egykori szocialista főpolgármester-helyettes és a többi vádlott az ügyészség szerint bűnszervezetben okozott 1,5 milliárd forint vagyoni hátrányt a BKV-nak az AAM tanácsadói megbízásával. Az eddig meghallgatott tanúk viszont egybehangzóan állítják, hogy az AAM ténylegesen is elvégezte a rábízott munkát. (MTI)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.