Magyarországon a fogyasztók kifejezetten lojálisak a boltokhoz, és 46 százalékuk vásárol olyan üzletben, ami hűségprogramot kínál – derül ki a Nielsen kutatásából. A leginkább a mobilszolgáltatók és a mobilkészülékek gyártói iránt ragaszkodnak, előbbinél a megkérdezettek 87, utóbbinál 84 százaléka lojális a márkához.
Hűségesek még a:
Élelmiszerekben ezekhez a leghűségesebbek:
Amiben a magyarok lojalitása eltér az európai trendektől: amíg a bankokhoz és pénzintézetekhez való hűség nálunk a válaszadók 69 százalékának véleménye alapján a 19., addig a vizsgált 29 európai ország átlagában a 2. helyen állnak.
Magyarországon a teljesen lojális fogyasztók aránya általában nagyobb, mint az európai átlag. A magyarok 51 százaléka főleg a jobb ár miatt vált márkát, 23 százalékuk inkább a jobb szolgáltatás miatt, de jobb reklám miatt csak az 1 százalék (ez Európában ötször ennyi).
(Kreatív)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.